fredag 4. mai 2018

Vaske kjøleskap

Vi er en offentlig godkjent renholdsvirksomhet. Direkte fra eget lager til lavpris. Kjøp Kjøleskap hos WhiteAway. Kjøleskapvask er en omfattende oppgave som krever en anelse planlegging og logistikk og som tar litt plass. Slik gjør du det på minutter!


Et kjøleskap bør vaskes med jevne mellomrom, i hvert fall 2-ganger i året.

Elkjøps miniguide gir deg de beste tipsene til hvordan vaske kjøleskapet , fjerne lukt og holde det rent og pent slik at matvarene dine holder lenger. Det er vel ikke bare jeg som synes at vasking av kjøleskapet er et ork? Jeg må ærlig innrømme at jeg kvier meg litt for å sette i gang med. Nå er det på tide å vaske kjøleskapet. Hvordan gjør jeg det på enklest og best måte?


Hvor ofte og hvordan bør du vaske kjøleskapet ? Her er vaskeeksperten Malin Skaars beste tips til effektiv rengjøring av et kjøleskap. Blir kjøleskapet alltid overfylt i jula? Les dette, så unngår du at ribberestene går i søpla.

De aller fleste er vel enige om at å vaske kjøleskapet er et ork. Kjøkkenet er mer og mer husets mest brukte rom, og der det ferdes og spises og lages. Kjøleskapet ditt kan være en bakteriebombe, mener hygieneeksperter.


Spirende gamle poteter kan for eksempel ødelegge annen mat. Sjekk hva du må unngå i. Haster - hva vasker jeg med inni kjøleskapet ? Sammenlign pris med oss! Har lukten satt seg i selve kjøleskapet , hjelper det ikke å vaske.


Heldigvis finnes det råd. Ha eddik i et glass, sett det inn i kjøleskapet ,. Jeg har et lite kjøleskap som ikke har blitt skikkelig vasket siden jeg flyttet inn. Skal bruke litt klorin i kjøleskapet , men hvor mye vann. Trenger du et nytt kjøleskap ? Vi har både billige og dyre modeller, forskjellige størrelser, kapasitet og med smarte funksjoner.


Selv om mange av oss fortsatt tviholder på helgevasken som en del av torsdags- eller fredagsrutinen i heimen, så er. Malin Skaar, som er leder for forbrukerservice og ekspert på Lilleborgs kundeprogram, Plusstid. Vask av kjøleskap Jevnlig rengjøring av kjøleskapet kan sikre en lengre levetid og gir mer hygienisk oppbevaring av dine matvarer.


Her finner du nyttig informasjon.

Tips fire ekspert om hvordan få orden i kjøleskapet , oppbevaring av frukt og grønt i kjøleskap og best vask av kjøleskap. Tar du en rask rengjøring av kjøleskapet hver uke, samt tørker opp søl med det samme, trenger du kun å. Dette vil også fjerne eventuelle vonde lukter i kjøleskapet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg