tirsdag 12. september 2017

Lime servietter på glass

Når servietten var festet på glasset smørte jeg et lag med decoupage oppå serviett motivet. Jeg har også gjort et forsøk på en gammel glass vase, som hadde en brunfarge jeg ikke likte. For å dekorere med motiv- servietter.


Glas , servietter og lys Kirstine Andersen. Dette er noe jeg har holdt på med lenge, da jeg var mindre pleide jeg å lage sånne masse sånne bilder av servietter.

Fjern det ytterste hvite laget på servietten (en serviett består som oftest av lag). Før på et lag med lakklim på gjenstanden og legg servietten over,. Norge med en fast frakt på kr. Etter timers tørketid herdes gjenstanden i stekeovn min.


Glass knekker om det blir utsatt for høy varme,. Klipp til servietten slik du vil den skal ligge på flaska. Bruk kun det ytterste laget av servietten.

Spesiallim som limer glass mot glass og glass mot metall på noen sekunder. Sørg for at overflatene du skal lime er rene. Rask levering, ferdig tollet. Servietter i en rekke farger.


Til servietter og rispapir benytter vi et lim med både lim og lakk. Decoupagelim til papir, lys, tekstil og glass. Vannbasert voks-lakk til dekor på lys. Hos Vintage Living finner du et stort utvalg av sjarmerende interiør.


Dette tåler fint levende lys #128578; Men bruk gjerne glass med litt. En vakkert brettet serviett legger et dryss av visuell stil til ethvert. Du kan bruke servietter , glansbilder, stempeltrykk og bilder som er printet ut på forskjellig type papir til dekoreringen.


I tillegg finnes det spesialmerker å få. Tilslutt har jeg pyntet med hyssing som jeg limte på rundt servietten. Fant en i omtrent samme farge som servietten.


Men du kan selvfølgelig bruke noe annen pynt,. Når jeg bruker servietter til decoupage på tre og papp så bruker jeg ikke lakk under, da fester det seg selv om jeg har lakken bare oppå servietten.

Timene forsvinner lett når man finner frem lim og servietter. Derfor jobber vi for å forbedre opplevelsen for våre brukere når dere besøker oss på våre. Vi har matchende duker og løpere. Stort utvalg av servietter og god på pris på servietter. Lekkre telys holdere i glass med strass.


Dekk på festbordet ditt med disse limegrønne serviettene som måler 33xcm. Disse serviettene kommer i en super fresh farge og passer perfekt til temafester. Motivet kan du så lime på nesten hva det måtte være. Bruk det ytterste laget på servietten og riv den slik at.


Dekopasje er en dekorasjonsteknikk der motiver rives eller klippes ut av f. Tekstillignende enfargede kvalitetsservietter med limegrønn farge på begge sider. Størrelse:40cm x 40cm (utbrettet). Kjempefine å feste bordkort på glass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg