mandag 2. oktober 2017

Lyseblått kjøkken

Prøv vår berømte lokalproduserte fish and chips og våre nydelige baguetter! Cathrines Kreative Hjørne Velkommen hit! Jeg er en kreativ dame med mann, barn og barnebarn, som bor landlig til i en liten bygd ved byen! Vi er tidliere byfolk som.


Noen som har lyseblåd kjøkkeninnredning ? Lurer på om vi skal male vårt kjøkken lyseblått.

Litt innspirasjonsbilder jeg. Vår fargedesigner viser deg Jotun LADY sine vakreste blåfarger. I tillegg kommer hun med forslag til farger du kan kombinere med.


Kjøkken i mange forskjellige farger og stiler. AUBO tilbyr et bredt spekter av forskjellige farger og stiler, som kan realisere selv de villeste drømmer om kjøkken. Nordmenn flest velger hvitt.


Men hva med gult, blått eller grønt kjøkken ? Jeg elsker fargen blå og falt pladask for dette vakre bildet! Dempet i lyseblått Soverommet.

Super bakgrunn når man ønsker å fylle på med farger i blandt eller til jul når det er rødfargene som rår. Mange innredet også soverom eller bad med blåfarger fordi det ble. Laminatbelegg er ett av de mange materialene som kan være aktuelle om du skal legge gulv på kjøkkenet. I hvert fall om budsjettet er trangt. Jeg var ikke i tvil da jeg skulle male Tila- kjøkkenet vårt.


Jeg dro til fargehandelen og fant en fin lys farge. Det måtte bli lyseblått. Et grått kjøkken skal ikke minne om en grå regnværsdag. Så fint du har gjort det :) Her er det litt som skal ordnes i hagen før vi kan begynne å pynte der.


Gleder meg til vi kan det :) Enn så. Sort knagg med lyseblått porselenshode H: cm. Nostalgiske håndtak som fint kan brukes både på kjøkken og kj. Et lekkert, lyseblått kjøleskap som passer supert til resten av kjøkkenet.


Nå er denne siden av kjøkkenet også ferdig. Veggene i kjøkkenet er malt i en blå(grå) farge. På den søte hjertekroken i stål,. Jeg er jo også så glad i lyseblått :O) både i Green Gate og tekstiler.


Brudebukett i hvitt og lyseblått.

Etter en sommer i utestuen med hybelkomfyr og koppevask i balje, kan jeg endelig vise dere mitt nye kjøkken. LYSEBLÅTT : Trine Edstrøm ville ikke ha hvite vegger. På kjøkken og stue er veggene malt i en lyseblå farge kalt mild aquamarin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg