mandag 3. august 2015

Nytt kjøkken blogg

Søk etter nytt kjøkken blogg på den nye KensaQ. Prøv vår berømte lokalproduserte fish and chips og våre nydelige baguetter! En av tingene vi har villet gjøre noe med siden vi flyttet inn er kjøkkenet. Kjøkkeninnredningen er delvis original fra femtitallet (overskapene) og delvis fra.


Noen som tippet hva vi har pusset opp? Jeg har fått nytt kjøkken !

Det føles ihvertfall sånn. Selvom kjøkkenet i seg selv ikke er nytt. Men jeg har endelig etter. Jeg får ikke laget mat før til mandag ettersom.


Her er nye kjøkkenet til ekstrahuset (hytta som vi kaller det :) vi har på gården. Tror jeg går for en type. Innom bloggen for å ønske alle en nydelig dag! Har fått hengt opp gardiner og tallerkenhylla mi.


Denne bloggen er tenkt som eit nett- supplement til undervisinga i mat og helse ved Samnanger barneskule.

Her i huset har vi nytt lørdasmorgen med fyr i ovnen, kaffe i koppen og barne-Tv. Rekordbesøk på bloggen når jeg postet kjøkken -tegningene, moro! Endeleg har eg fått somla meg til å ta bilde av nye kjøkkenet vårt! No mangla det kun barstol (og ein del pynt) so e da 1 ferdig!


På utkikk etter et nytt kjøkken ? Finn kjøkken i alle prisklasser fra 18. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Skal du kjøpe nytt kjøkken ? Hos oss på Ski Bygg kan du velge mellom tusenvis av kjøkkenløsninger. Bestem hvor mye penger du vil legge på et nytt kjøkken og tenk gjennom finansieringen.


Når du skal renovere kjøkkenet , kan du spare penger på å gjøre litt av. Rom for rom har fått et løft, det har blitt fint og funksjonelt. Nå er kjøkkenet er heldigvis ferdig. Vi pusset opp kjøkkenet for tre år siden, og jeg er like fornøyd den dag i dag. Trenger du litt ny inspirasjon til husets (kanskje) viktigste rom?


Hallo til deg på selveste mandag! Dette er mandagen sin det, hehe Så akkurat nå nyter jeg formiddagen i heimen. Jeg er overhode ikke noe materialist, men det er jo.

Mor har pusset opp kjøkkenet og flyttet rommet til Emma over til gjesterommet. Her har det gått i ett siste uka. Malla Marikken skal få overta.


Endelig er nytt kjøkken på plass i huset til familien Strøm. Heldigvis fekk jeg lov å ta noen bilder som jeg nå vil dele her på bloggen. Finn ut av behovene og mulighetene dine her – og finn så ut av hva det koster å få et kult kjøkken som lever opp til drømmene dine.


Vi kan hjelpe deg dersom det oppstår et problem med ditt røranlegg, stort eller lite, på ba kjøkken eller utendørs,. Akkurat nå får du via min blogg hele rabatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg