mandag 5. oktober 2015

Inspirasjon til stue

Vi har det du trenger til stuen. Sjekk utvalget i vår nettbutikk! Ta en titt på artiklene våre og finn inspirasjon til solskjerming, gardiner, pynteputer, pledd m. Se inspirerende bilder av stuer og finn de rette produktene. Stuen skiller seg fra andre rom i huset med tanke på at dette rommet oftere skifter utseende. Gi den en frisk fornyelse med våre beste interiørtips!


La deg inspirere av ulike stuestiler med produkter fra oss. Trenger du inspirasjon til stue ? Bestill på nett, hent i butikk eller på posten. Skal du gjøre noe nytt i boligen din? Her finner du masse inspirasjon til farger, møbler og smarte løsninger. Hva bruker du stuen til ? Uavhengig av hva det måtte være, kan du finne et bredt spekter av informasjon og inspirasjon til stuen her.


Dekorer med en trendy bildevegg på stuen. I inspirasjonsdelen vår finner du inspirasjon til hvordan du kan dekorere stuen. Kombiner en fin bildevegg med detaljer i. Reklame i samarbeid med Skeidar Denne uken har jeg fått gjort så mye gøy!


Jeg har blant annet vært hos Skeidar på Alnabru to dager – hvor jeg har fått stylet. Rask, enkel, lett å bruke. Få inspirasjon , tips og gode råd til oppussing av stue her. Everyday LIfe er en flott tapetkolleksjon som spenner fra duse og nøytrale farger og mønstre, til tøffe jeanspregede design i herlige blåtoner.


En interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk. Veien fra husbygging til et hjem. Vurderer du å pusse opp stuen hjemme? Her er noen trender du kan la deg inspirere av. Gjør stuen din til en plass å elske.


Jeg vet ikke om jeg har fortalt det til dere, men jeg elsker planter! Jeg har klart å fylle bittesmå rom på mine leiligheter i Oslo med mange planter. Noen skal kanskje pusse opp stua etter jul,. Ingen hemmelighet at jeg liker farger. Og hadde det vært opp til bare meg.


Store åpne rom, glatte vegger, og der hvor det er høyt under taket, skaper ofte gjenklang i rommet om man ikke demper akustikken gjennom interiøret. Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Har du funnet fargen din til stuen ? Her ser du våre mest populære farger til veggene i stua.


Hvis du vil leke med farger og fargelegge rom i alle mulige farger. På jakt etter inspirasjon til stuen ? Følg vår guide til hvordan pusse opp og gi nytt liv til stuen , og du vil spare både tid og penger. Hvor stuen ligger i forhold til solen bør også tas med i betraktning før fargevalget tas.


Nordvendte rom kan gis sol og varme med lyse farger fra den varme delen. En sofa er for mange husets viktigste møbel og hos Bohus kan du få hjelp fra fagfolk til å finne riktig sofa til din stue. Ta en titt i vår lookbook og la deg inspirere av forskjellige stuemiljøer.


Inspirasjon og tips til hjem og bolig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg