onsdag 12. juli 2017

Hjemmelaget stige

Besøk nettbutikken vår og se det store sortimentet her! Se hele sortimentet vårt her! Finn din nærmeste butikk her! Les mer om hva vi kan tilby her! Opprett en bedriftskonto nå!


I dag har jeg og Mie kost oss ute masse i ettermiddag, og jeg var veldig i det kreative hjørnet i dag og bestemte meg for å lage noe med alle kvistene vi har.

Og resultatet ble overraskende bra med tanke på mine sage og spikre ferdigheter. Jeg brukte laaang ti så denne stigen skal følge meg. Her vil du finne tips om strikking, hekling og interiør.


Har vært på leting etter en gammel trestige i en lang stun uten hell. Strøm stiger lette forferdelige oppgaven med å løfte tunge Takshingel og andre byggevarer opp og inn på takene så høye som meter. Hjem vedlikehold noen ganger krever større rekkevidde og bevegelse enn hva et skritt eller forlengelse stige gir. Kan løse et stillas problemet, men utvise stor.


Kosteskaft,trepinner,maling.

Se de ulike trapp og stige mulighetene til din hytte. Er du på jakt etter den ulitimate inneaktivitet for barn som kjeder seg? Når du skal til med reparasjoner eller omtekking av taket, må du aller først sette opp et skikkelig stillas. Det nytter ikke å arbeide på taket fra stige , du må.


Denne Pinnen ble oppdaget av Karin Trude Kreative Sjel. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Enkel og dekorativ adventskalender av stige. Kebab med hjemmelaget kebabkrydder og -saus kjerringråd mot forkjølelse, influensa og sår hals tips.


Nå er julen like rundt hjørnet:-)Og hva med å lage noe hjemmelaget og gi bort? En stige er fin til å plassere dine blomster på:-). En hjemmelaget stige gir et dekorativt utrykk mot en lys husvegg. Her kan du bruke kvist og tre fra hagen, og binde sammen med hyssingbånd og skruer. Hjemmelaget taustige by Walther.


Bygge en 10-fots stige ville kreve to 25-fots lengder av tau,. En seng kan virke som et stort og vanskelig prosjekt, men er faktisk ganske lett å bygge. Det er vel på tide å vise hva jeg drev på med på mandagskvelden.


Da jeg kom hjem fra jobb sto Mannen i stige for å plukke de siste eplene i fra treet.

Trenger du en stige for å kompliment dine køyeseng? Har du problemer med klatring til toppen køya? Her er en enkel, billig stige som alle kan bygge med materialer. Få orden på alt sammen med hyller. Agility Stige Øvelser Agility stige trening vil øke fart, kraft, smidighet og koordinasjon ferdigheter for bedre ytelse i noen idrett eller i din personlige trening.


Målet var at trappa skulle fungere som en trapp - og ikke en stige. Det måtte være mulig å gå riktig vei både oppover og nedover,. Skal stige til 1grader.


Nå skal jeg vise dere ett av mine to snekkerprosjekter jeg og samboeren startet på denne uka. Dette prosjektet var fort gjort egentlig, og veldig billig i forhold. Elsker å være kreativ på mange måter.


Enten det er på kjøkkenet, i tegneboken eller når det gjelder å lage ting. Norges eneste gjør det selv magasin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg