fredag 19. oktober 2018

Blogg kjøkken

Er det lov å si at man elsker sitt eget kjøkken ? Jeg er nesten litt nyforelsket etter jeg malte det blått. Det er så lunt og deilig! Og da var det kjøkkenet som sto for tur!


For oss er kjøkkenet det rommet i huset som blir mest brukt!

I morgen er den store dagen da jeg og min partner in crime, Ingvar Aune, skal trollbinde det norske folk med våre eksepsjonelle matkunnskaper på kjøkkenet ! En interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk. Veien fra husbygging til et hjem. Siden vi har hatt lekasje på kjøkkenet i huset hos Paul så må vi ha nytt kjøkken.


Derfor har jeg sittet å kikket etter litt inspirasjon. I går skulle jeg egentlig på jentenes julebor jeg hadde faktisk gleda meg skikkelig. Etter frokost kjente jeg at magen ikke var helt i orden, og fikk nesten ikke.

Belysning og lamper er mer enn bare en praktisk installasjon i hjemmet. Jeg får ikke laget mat før til mandag ettersom. Spennende smaker og enkle fremgangsmåter, krydret med historier og anekdoter. Velkommen til mitt kjøkken i Istanbul!


Et ungt par som flytter til sørlandet :) Vi flytter i fra jæren for å oppfylle drømmen våres! Eget hus med stor garasje og stor tomt! I går kom endelig pakken jeg har ventet på i posten.


Har nemlig begynt og bestilt litt ting til kjøkkenet , og da måtte jeg bare ha denne kjøkkenvekta. Lene blogger om interiør, tipser om hva du kan lage av diverse med mye mer. Trenger ikke stort mer enn dette.


Har de siste dagene jobbet med husets viktigste rom, kjøkkenet ! Ja, hvordan i all verden skal vi få til et perfekt kjøkken ? Har vært innom forhandlere til. På drømmekjøkkenet vårt skal vi ha gruve! Ka dåke som om gruver på kjøkkenet ?

Benkeplata er blitt veldig stygg etter år med en del varme plater og. Kjøkkenet skal oppgraderes, og vi vil ha det lyst å herskaplig var beskjeden jeg fikk av kunden. Jeg kunne gjøre nesten hva som helst, heller ikke budsjett å. Den beste delen av festen, og av livet, foregår på kjøkkenet.


JKE Design skaper derfor kjøkken som integreres i livet ditt og blir hjemmets naturlige samlingspunkt. Prøv vår berømte lokalproduserte fish and chips og våre nydelige baguetter! Sjekk ut Kjøkken Interiør Inspirasjon.


Så fint, likte godt bilde nr to. Vi skal snart begynne på vårt kjøkken. Egentlig har vi et solid og godt kjøkken , og vil ikke kjøpe nytt dyrt, heller ikke Ikea. Her kommer da flotte bilder av mine drømme kjøkken.


Ja for jeg klarer jo ikke bestemme meg for bare ett. Jeg vet jo ikke om jeg skal bo i. Dette er en upretensiøs blogg om enkle og gode retter med tilhørende drikke. Etter et helt liv med god mat, drikke og reise som største lidenskap er tiden kommet.


Strikk en enkel og flott vaskeklut Kjøp garnet her! Legg opp masker og strikk rette og vrang. Gjenta dette til du har fått ønsket lengde på kluten. Har lovet å vise mer av leiligheten min, så her kommer kjøkkenet.


Legger også med er bilde om hvordan det gamle så ut, slik at dere ser forskjellen. Selv om Kvik- kjøkken kanskje er det mest formuftige og enkle valget til hytta klarer jeg ikke helt å slippe tanken på det som strengt tatt en drømmekjøkkenet. Dere vet jo fra tidligere hvordan jeg steller i stand bursdagene her i hus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg