fredag 4. mars 2016

Bodbyn kjøkken

Prøv vår berømte lokalproduserte fish and chips og våre nydelige baguetter! ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. BODBYN kjøkkenfront i varmgrått har ei ramme og et dørspeil med skråkant som gir kjøkkenet et tidløst og elegant preg. BODBYN hvit er en kjøkkenfront med tradisjonelt preg som fås i både grått og hvitt.


Hei Er det noen som har peiling på farge her?

Er livredd for å få det. Evt hva tenker dere om farge på veggene ellers på kjøkkenet. Denne Pinnen ble oppdaget av Ida Kammen. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Kjøkkenskap fra Bodbyn serien fra IKEA selges.


Skapdører med innmat og. Jeg skal ha nytt kjøkken. Bodbyn kjøkken er en gammel favoritt som fortsatt henger med i toppen av listen!

Ja, nå var det jo frontene Ikea skuffet meg med. Hva er fargekoden på BODBYN kjøkken fronter (grå)? Et kjøkken med et skreddersydd system løfter den totale kjøkkenopplevelsen. Sigdal tilbyr tilbehør til ditt kjøkken slik at du får et helhetlig kjøkken.


Kunne jeg få fargekoden på den offwhite også? Mange velger sort kjøkken om dagen. Det gjorde også Stylizimo når hun skulle pusse opp sitt. Se hvor fint det ble og hvordan hun gikk frem. Nå skal jeg pusse opp kjøkkenet.


Skal antagelig ha grått Bodbyn-kjøkken fra Ikea. Kan jeg da velge Bomull på veggene og listene? Du kan ringe inn til Ikea og få fargekoden. Selger fronter til ett komplett kjøkken. Har tatt ned en god del, men alt skall ned og er til salgs.


Fronterne trenger sikkert en liten vask innan montering. Også lurer jeg på om det passer til bomull, tidløs, antikkgrå, grå harmoni og minty breeze? Vi har Lidingø- kjøkken og har sett at dette har utgått, men at bodbyn er identisk.

Er også fargen identisk? Kan man evt fortsatt få kjøpt lidingø? Har bare tegnet det så langt og er ikke helt ferdig. Jeg oppdaget nylig at Bodbyn ble kåret til årets kjøkken av Elle Decoration, og det må vel bety at jeg ikke er alene om å like stilen. Se våre kjøkken og bli inspirert.


Rimelige kjøkken med høy kvalitet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg