fredag 3. november 2017

Tekannevarmer

En tekannevarmer er en foret hette som brukes til å holde teen varm i en tekanne. Tekannevarmere finnes i mange fasonger, møstre og materialer – sydde heklede og. Jeg elsker te og falt pladask for denne søte tekannevarmer en.


Den ligner veldig på en lue. Denn morsomme tevarmeren kan du få kjøpt i den lekre. Hold teen din varm med denne praktiske tekannevarmeren i porselen. Et enkelt telys varmer opp, og fire silikonknotter.


Jeg ønsker meg sånn tekannevarmer , som man setter tekannen oppå, og har et telys inni. Men jeg finner det ikke i noen butikker. Er det noen som vet hvor man kan. Her viser vi deg hvordan du kan lage en heklet tekannevarmer for presskanne. Finn fram ditt restegarn og din presskanne.


Tevarmer i glass og stål fra Simax. Fin og enkel tekannevarmer i herdet glass og stål. Hos Ting finner du fine ting til badet, kjøkkenet og andre steder i hjemmet.


Bestill i nettbutikken eller besøk din nærmeste Ting-butikk. Heklet tekannevarmer i Pt Petunia, 1 Pima Bomullsgar, i fargene hvit, grønn og gammelrosa. Omkretsen på tekannevarmeren nederst er ca.


Praktisk tekannevarmer du har laget :) Putene du har presentert i tidligere innlegg er nydelige. De minner meg om lignende puter fra min barndom. Europris har alt du trenger av interiør og tilbehør til kjøkken, stue, soverom og bad.


Jeg har hatt så lyst til å lage en morsom smokkelenke til Mr. F så nå har jeg prøvd meg. Prosessen ble ikke akkurat som forventet, men resultatet er jeg likevel.


Jeg ble i voksen alder rammet av strikkedilla, og nå har også sydilla og hekledilla. For noen uker sia fikk jeg en utfordring av en kompis. Jeg er utdannet sivilingeniør i Miljø og.


Han hadde fått seg tekanne i glass, og den trengte litt klær. I tillegg hadde hanken på denna kanna knekt. Tror sannelig jeg skal prøve å sy en tekannevarmer selv også, for man blir litt lei av rød tekanne. Etter en god del bukser og nå – shortser – siste året og tiden, har jeg endelig funnet løsningen på hvordan en alltid syr i en perfekt gylf. Fant 1synonym til love.


Er sikker på at MOD skjønner det da dette er tredje gang dette blir lagt inn. Men nå kom jeg på at jeg kan bruke det til hette til tekanna mi. En sånn tekannevarmer skal jo være tykk,. Stelton tekannevarmer designet av Theo. Varen ble lagt i handlekurven din!


Strikking er veldig populært for tiden. I Norge er det to måneder i året hvor vi har over kuldegrader, da kan det være greit med et strikket plagg. Hjemme hos Ida Victoria Grønbekk er nesten alt brukt eller håndlaget.


På kjøkkenet står hjemmelaget vannkokertrekk og tekannevarmer. Jeg har fått mange spørsmål om dette, så tenkte jeg at jeg kan skrive det her så dere alle får svar:) 1.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg